Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








marți, 27 iulie 2010

Well..Happy B-day!

Păi..a trecut repede ziua de 25.07, iar eu am fost destul de obosită şi a trebuit să fac "recuperare". La mine "recuperare" inseamnă statul in casă şi dormitul, ohh şi statul in pat toata ziulica. Şi..cum am facut asta pană ieri seara, când am aflat că a murit bunicul unei prietene, mi-am zis să trec şi pe aici că s-au adunat cam multe întâmplări de povestit. Hai să încep cu începutul şi să sper că nu voi uita ceva.

25.07

Am inceput ziua râzând, ondulându-i parul cu placa prietenei mele..ohh, şi nu vă gandiţi că asta făceam la o oră firească a dimineţii. Nup, asta făceam la ora 00:00 în timp ce ea trăncănea pe mess cu prietenul ei (care nu ştiu cum de se făcea că nu avea somn), şi eu tastam cu un coleg. Incercaţi să va imaginaţi doar două secunde cum împărţeam noi tastatura şi cum îi ardeam părul la 160 de grade, iar apoi toate ţipetele ei, când şi-a vazut părul cu bucle tari ca sârma din cauză că am uitat să ma opresc la timp cu fixativul ăla. In fine, apoi mi-am ondulat singură câteva şuviţe de fică să nu se "răzbune", şi m-am apucat să-mi fac poze cu telefonul. Până pe la 3 am, când m-am pus pe trăncănit cu un amic la telefon (nu de alta, dar prietena mea se culcase), apoi m-am culcat şi eu intr-un sfârşit pe la 4. Am avut un somn foarte adânc până pe la 9 dimineaţa când amicul meu mă sună să mă trezească, aşa cum i-am zis. Eu, uitucă cum sunt, normal că nu îmi mai aduceam aminte şi am început să-l întreb uimită ce s-a întâmplat şi de ce mă sună la ora aceea, el a încep să râdă şi să mă întrebe dacă am băut ceva cu o seară înainte de nu-mi mai aduc aminte că l-am rugat să mă trezească, apoi mi-am adus şi eu aminte că e ziua mea şi că în aproximativ 5 ore veneau ai mei. Sinceră să fiu, nu am avut nici un stres şi m-am culcat înapoi imediat ce am închis telefonul. M-am trezit pe la 12 si am început să fac curat singură, deoarece prietena mea plecase deja să se întâlnească cu prietenul ei. Nu prea mi-a ajuns timpul, dar cel puţin nu mai era aşa cum lăsasem înainte să mă culc, aşa că eram mândră de mine. Dar înainte să vină mama cu tata nu mai ştiu ce am vrut să fac, dar ştiu că solniţa plină cu sare a căzut pe jos lăsând în urma ei toată sarea. Am început să curăţ repede să nu apuce să vadă ai mei, dar fix atunci au intrat pe uşă, deja nervoşi că din cauza mea nu am stat ei acolo mai mult. Au inceput să ţipe la mine şi să îmi ţină morală că 'nu sunt bună de nimic şi sunt mereu cu gându aiurea'. După ce s-au calmat au început să apară şi invitaţii şi am început party..Chiar dacă unii invitaţi nu au venit iar eu m-am cam supărat, am încercat să îmi pun un zâmbet fals pe faţă ca nimeni să nu-şi dea seama că eu de fapt mai aveam puţin şi plângeam nu numai din cauza invitaţiilor, ci şi din cauza piciorului...Ehh, până la urma s-a sfârşit şi asta, iar noaptea când au adormit toţi cu excepţia mea..stăteam, uitându-mă la tavan şi lăcrimând.

26.07

Eram epuizată şi am ales să mă limitez la dormit şi la stat în pat. Nu a fost aşa cum îmi planificasem, deoarece am o soră "grijulie" care m-a ţinut trează şi m-a pus să mă joc remi şi cărţi cu ea. Mda, era atât de stresantă la un moment dat..mi-a aruncat şi o cană de apă rece pe faţă ca să mă trezească :|.

27.07

Azi nu am facut mai nimic. Am dormit liniştită şi fericită că a plecat sormea şi am intrat pe mess ca să trăncănesc cu lumea şi pe aici ca să scriu tot ce am scris până acum.

Well..ciudată viaţă no? Hai că am tulit-o. Ciao!

Un comentariu: