Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








vineri, 26 noiembrie 2010

Rosul exteriorizat

Din nou eu. Eu, cea care pana luni nu credea ca exista ceva sa o schimbe. Acea fata nedorida si indopata cu pastile in fiecare zii a existentei ei. Credeam ca a fi tu inseamna sa nu extiste nimeni si nimic sa te schimbe si in cazul meu chiar nu exista ceva sa ma schimbe. Am trecut prin multe ca sa-mi demonstrez ca inca sunt incapatanata, dar luni mi-am dat seama ca nu mai pot face pe incapatanata la nesfarsit, am si eu o limita. Deci, ca sa nu te mai ti in suspans, sa-ti spun ce mi s-a intamplat. Vineri seara am facut o griza de astm foarte grava, la un pas de coma, de care nu am mai facut de cand aveam 3 ani, iar luni m-am dus la doctor si mi-a dat sa tin alt tratament cu pastile. Luni seara am vrut sa fac baie si..de parca n-ar fi fost de ajuns faza cu criza de astm, am facut intoxicatie cu gazul de la centrala. Asa am stat o jumatate de ora inconstienta la un pas de moarte pana m-a gasit tata. Au urmat doua zile de groaza in care nu m-am ridicat din pat, fiind mult prea ametita ca sa pot ridica capul de pe perna. Asa am realizat ca eu nu pot fi ceea ce sunt. Sunt doar acea mariondeta a destinului, iar tu, daca incerci sa schimbi ceva imbracandu-te in rosu, sa stii ca toti suntem la exterior rosii, iar in interior verzi (teoretic). Asta ca sa nu iti faci sperante degeaba.

Sfaturi utile:

Deci, daca ai de gand sa te omori am sa-ti dau cateva sfaturi utile. Primul ar fi sa te omori intoxicat cu gaze (asta pentru ca nu te doare nimic), al doilea, sa ai grija sa fii singur acasa mai mult de o ora (asta daca vrei sa mori definitiv), al treilea, sa fii sigur ca vrei sa mori definitiv (pentru ca daca te razgandesti si scapi o sa te simti groaznic dupa), si ultimul dar nu cel din urma, te anunt oficial ca dupa moarte nu e nimic..nu tu iad, nu tu rai deci o sa te plictiesti neexistand, asa ca te sfatuiesc sa nu te sinucizi dar totusi iti urez noroc daca ai de gand sa o faci.

2 comentarii:

  1. Postare publicată de pe al meu calculator [whaa, ascult Avril Lavigne - Innocence 8-> {mamăă, ce viaţă aveam, aveai dreptate cu statusul ăla}], se vede că eşti unicată. Te adool şi deja mi-e dor de tine...[ne-am despărţit acum...5 minute? =]]] Still, whatevăăăr, te ador. Vezi că o să scriu pe al meu blog cât de mult te ador :>.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu raza de luna usor neneorocoasa si marioneta a destinului care apropo, destinul e al dracu de prost.
    oricum ar fii, rosu si verdele si faptul ca ala e in rosu cateodata e verde pentru ca tu l-ai facut verde ;)

    RăspundețiȘtergere