Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








joi, 12 mai 2011

Culoarea vietii!

"Neaţa!" Aceeaşi replică sâcâitoare. Dap, tot eu sunt. Îmi sună telefonul şi nu răspund, îmi cântă muzica şi nu o aud, vorbeşte lumea lângă mine dar nu-mi pasă. Asta e viaţa mea în ultimele 5 minute. Sorămea mă cheamă să sar coarda în curte cu ea -un fel de exerciţii de seară pe care ea le face în ultimul timp şi ori mă pune să o susţin ori să sar coarda cu ea chiar dacă eu nu am ştiut never să sar coarda-. Nu sunt facută pentru aşa ceva, din clasa a doua mă chinuiam să învăţ să sar coarda, dar acum am realizat că eu nu am nimic în comun cu asta. În săritul corzii e vorba despre un echilibru şi o comunicare a membrelor între ele, lucru ce eu cu siguranţă nu le am. Merg de când mă ştiu în zig-zag...şi asta se ştie, şi sunt mereu dezechilibrată sau împiedicată. Revenind, am o viaţă din ce în ce mai bună. Tocmai deasta nu vreau să stric asta şi mă duc să mă prefac că mă chinui să sar coarda, chiar dacă o să se bage mai mult nepoţelul meu -Blacky, cuţu- că e mai dornic. Ciao!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu