Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Harem baby!

Mda, deci mi-am adus aminte de colţişorul ăsta colorat şi pustiu. Am să trec direct la subiect. De ce băieţii din ziua de azi -majoritatea- trebuie să-şi facă un harem ca să se simtă bine. Ok, poate asta o s-o înţeleg vreodată.. dar de ce sa-ți iroseşti timpul acordând prea multă atenție unei tipe apoi s-o trânteşti pe aia 'Eu chiar ţin la pisi a mea'. WTF? Penală faza..ce să zic. Dar la toate astea să se mai adauge încă un tip care e nul -fără nici un specimen feminin prin jurul lui-, şi să înceapă să facă aceleiaşi fete ochi dulci. Funny nu? Aşa ziceam şi eu. Totuşi tipei să nu-i placă pe nici unul şi să aibă prieten deja, dar doar unul dintre cei doi pretendenți să ştie. Asta deja mai vine de pe planeta asta.. Dar, lăsând asta..eu încă nu am înţeles de ce să te chinui atât pentru o tipă ce ştii că are prieten când spui că 'o iubeşti pe pisi'?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu