Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








joi, 10 februarie 2011

Chestii dealea!

Nu am mai trecut de mult timp pe aici. Mi-e prea lene, sooomn si sunt prea indiferenta ca sa ma mai gandesc si la blogu asta care sta pe aici singurel si ma asteapta. Well, cum eu deabea acum am iesit din vacanta -teoretic vorbind- am trecut si pe aici. Apropo de scoala, maine vine meditatorul la mate (:-&) pe care nu-l cunosc dar nu vreau sa-mi dau parerea inainte de a-l cunoaste -P.S. mama a zis ca e tanar si il cheama Marius, imi place numele asta-. Sa speram ca nu o sa ma streseze prea mult si ca nu o sa am toane d'ale mele. Asam, acum ma plictisesc si nu am chef sa fac tema aia de vacanta de la mate pentru maine asa ca am facut niste teste interesante si amuzante. Acum zau, o sa mor din cauza bauturilor pe care le consum? -laught- As vrea eu sa fie asa simplu. Hai sa va arat. Sper sa nu va plictisesc cu chestiile mele, de fapt putin imi pasa.


Esti ceea ce bei
Trebuie sa iti schimbi obiceiurile

Nu are sens sa iti spunem ca nu e atat de rau pentru ca este. Ori nu bei suficienta apa, ori bei prea multe bauturi nocive pentru sanatate; un lucru e sigur, trebuie sa iti schimbi modul in care alegi sa iti hidratezi organismul. Chiar daca ai avea un stil sanatos de a manca, tinand cont de greselile pe care le faci atunci cand alegi ce sa bei, pe termen lung sanatatea ta va avea de suferit. Trebuie sa inveti care sunt alegerile corecte atunci cand vine vorba de lichide.




Cat de bine te cunosti?
Te cunosti mai bine decat pe tine insati

Felicitari, te cunosti foarte bine. Stii cu exactitate cati ani ai, care e culoarea ta preferata, in ce zodie esti si ce culoare are parul tau. Esti un model de autocunoastere de aceea ar trebui sa incepi sa tii niste seminarii pe aceasta tema. Iti recomandam ceva de genul: "Cum sa te cunosti in 7 chestionare" sau "5 raspunsuri catre adevarat ta esenta". Peste aproximativ 2 ani vei fi recunoscuta ca o somitate in cunoasterea ta si cel mai probabil vei castiga premiul Nobel pentru pacea cu tine si vei fi numita Dalai Lama. Pana atunci continua sa te perfectionezi cu testele noastre.




Spune-mi ce femeie esti, sa-ti spun ce cadou primesti de 8 martie
Echilibrata zapacita

Independenta, calculata si puternica, pare ca nimic nu te impresioneaza prea tare, iei lucurile prea in serios sau prea in gluma. Cand lasi atitudinea batoasa la o parte, ai vazut ca ai parte de cele mai nebune petreceri si cele mai incendiare nopti in dormitor. Umana si scorpie, transanta si dulce, cine sa te mai inteleaga? Clar pe amaratul ala de langa tine l-ai debusolat de tot, nu stie ce sa-ti ia cadou pentru ca vrea sa te surprinda si e in dileme. Poate iti va lua un suport pentru tacamuri, ca sertarul tau din bucatarie n-are… ce sa-i faci, stie ca esti adepta cadourilor utile!?! Sau poate iti va aduce un animal… sau poate doar iti va oferi un masaj cu uleiuri aromate si-o noapte de neuitat, cadoul urmand sa-l primesti peste 9 luni… cine stie… surpriza!




Ce stil urban ai?
Intelectuala












Iti place sa crezi ca te-ai nascut cu o aura in jurul capului tau, de aceea incerci sa conceptualizezi tot ce prinzi. In mare parte intri in acea categorie pe cale de disparitie a asa-zisilor intelectuali, insa e atata tristete care zace pe umerii tai, incat foarte usor ai putea fi confundata cu un emo kid. Din fericire, in caz ca nu te transformi intr-un sistem ambulant de concepte, din acest moment exista pentru tine 3 posibilitati de salvare:



1) Pune-ti eticheta de cultural urban, ia-ti o esarfa lunga, mergi la expozitii unde sa pari interesata de arta si fii la curent cu toate partyurile cool de la MNAC;



2) Renunta la concepte si privirea logica in favoarea unui stil lejer, fara griji si fara dorinte;


3) Uita de distinctii gen particular-general si fa-te parazit urban, nu trebuie decat sa gasesti niste oameni care sa te suporte si sa te serveasca.




Cat din viata ta este telenovela?
Ai o existenta terna

Gradul de telenovela din viata ta este doar de 2%, un procent foarte mic pentru a avea o existenta tumultoasa, plina de culoare si pasiune. Nu-ti place sa fii in mijlocul actiunii, sa te arunci in povesti de amor sau sa le strici altora relatiile. Este posibil ca lipsa de telenovela din viata ta sa dea un aer cenusiu vietii tale, de aceea cand mai mergi la mare incearca sa te prefaci ca te ineci in momentul in care inoti pe langa cineva care iti place, pentru a fi salvata de acesta. De asemenea, daca nu esti la mare, pentru mai multa actiune in viata ta, incearca sa-ti cuplezi colegii de la serviciu intre ei si totul va fi mult mai palpitant pentru tine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu