Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








vineri, 28 ianuarie 2011

Radio Roscato-blond!

Dap, a venit vacanta. Abia am asteptat-o si acum ca a venit mi se pare prea scurta pentru cate lucruri mi-am pus in cap sa fac. Cu ocazia vacantei care e mult prea scurta dar de care trebuie sa ma bucur pentru ca mai e ceva timp pana la urmatoarea, mi-am facut un radio..radio-ul meu online in care pun toate genurile de muzica (exceptii manele, populara, hard-rock si metal) dupa chef si dupa cereri. Pe id astept cereri de melodii si in 2 minute se aud in boxe. Hmm, ca sa-mi fac si eu un pic de reclama o sa pun aici adresa de unde sa ascultati online si "sloganu" daca va bate gandul sa trageti cu urechea -e online de la 14 pana la 22 sau 23, dupa caz, in fiecare zii-.
http://85.186.183.107:8000/listen.pls "Tu faci ritmul pe gustul fiecaruia! Eu doar il fac posibil de auzit..".
Avertizez ca nu merge in orice programe si va recomand winamp-ul si/sau vlc-ul. Pentru gusturi muzicale va las id-ul desi sper sa nu ma trezesc cu lume care a luat id-ul pentru alt scop decat cel oficial : love.by_ice . Va astept sa ne alungam plictiseala impreuna si sa ne facem ziua/seara mai frumoasa. Si cu asta am incheiat postarea si transmisia si va zic un ciao insotit de un noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu