Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








marți, 19 aprilie 2011

Povesti "triste"

Neata! Am intrat in vacanta no? Mda, acum m-am trezit si eu sa umblu pe aici si sa-mi dau seama ca am intrat in vacanta. Well, azi m-am tampit detot ascultand Evanescence, pur si simplu cand aud vocea lui Amy Lee intr-o melodie trebuie sa o mai aud in cel putin zece. Printre preferatele mele cred ca se numara toate asa ca nu am ce comenta.
Oficial, facebook-ul dauneaza grav sanatatii *laught*. De cand am descoperit ca tipii/tipu se joaca chestii nedestinate varstei lui am zis eu de ce nu si uite asa ma joc eu de ieri o porcarie de joc cu un nume si mai penibil doar ca nu am ce face, la un moment dat devine fascinant. Deci, va sfatuiesc sa nu va pierdeti din viata cu facebook-ul.
Sa revenim la mine, pai in 51 de minute trebuie sa ies din casa dar eu inca sunt in pijamale. E vacanta nu? La mine vacanta inseamna pat, somn, o carte interesanta, jeleuri, tv si laptop asa ca e mai greu sa ma desprind de rutina zilnica.
P.S. nouatate absoluta, una penala. S-a tuns mama bob scurt si azi dimineata s-a facut permanent, a iesit un dezastru absolut. Si acum cinci minute s-a spalat pe cap sa scape de frizura de oaie imperiala dar a reuzit sa se faca mai rau*laught*. E penal cand o vad, inca ma mai doare burta de atata ras.
Well, delectativa gusturile cu...Evanescence!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu