Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








sâmbătă, 26 martie 2011

Ce prostie!

Neata soare! Tu nu dispari nuh? Ehh. uite ca tulit-o din viata mea cu catrafuse cu tot. Ai lasat in urma numai rece dar rezisti, pot exista si fara caldura ta protectoare.
Well. sunt pe aici..la Maria si no, nu is intr-o stare prea buna. Simt cum toanele astea ma seaca detot. Nu am chef sa fac poze, nu am chef sa ascult muzica, nu am chef de nimic iar daca ma bagi prea mult in seama s-ar putea ca, in cel mai bun caz doar sa ne certam si sa ti se scarbeasca de toanele mele, iti imaginezi cat sunt eu de scarbita de ele. Ma enerveaza tastatura asta ca are butoanele mici si nu sunt obisnuita cu ele dar rezist. Adam Lambert...parca de asta am chef. Tocmai ce ziceam ieri ca mi-as face o operatie deaia de schimbare de sex daca ar fi ala din Romania, doar ca sa ma indragostesc de el *smile*.
Daca nu ai avut toane niciodata inseamna ca ai trait degeaba, oricum faza e ca ma duc la un film care se anunta plictisitor dar e bun in lipsa mea de ocupatie acuta sau citesc un capitol din Sange Albastru, si da deabea acum mi-am cumparat-o ca de la Leda nu stiu ce a avut de nu mi-am primit decat volumul 2. En fin, vadca ma simt mai ok deci.. Ciao, nb etc. Pa soare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu