Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








marți, 19 iulie 2011

Lipsă de activitate!


Neaţa!! Am venit cu veşti noi şi neinspirate din universul meu extraordinar de nefabulos. Well, pe 25 e ziua mea no? Cine nu ştie asta înseamnă că şi-a irosit viaţa degeaba. Oficial plănuiam să-mi fac ziua de 25 plină de lume şi chestii...ştiţi voi, ca la orice zi de naştere. Am invitat o parte din lume, mi-am strofocat creierii să mă gândesc la un local anume, apoi 'bumm'...lovitură periculoasă. Nu mai sunt susţinută financiar de ai mei părinţi 'drăguţi' care sunt de părere că ziua mea de naştere e doar o zi banală. Fuck! Am anulat totul, şi până la urmă măcar o să primesc o felie de tort, un telefon şi...bani. Ofc, nu-mi prea convine şi faţă de ce plănuiam eu asta e mult prea banal...dar asta e. Revenind la viaţa mea -doar ea e tot ce contează aici no?- am terminat ieri de văzut Shuffle care, spre surprinderea mea, nu a fost aşa de rău. Chiar mă obişnuisem după episodul 6 şi începuse să-mi placă. Acum 20 min am terminat School Days care are un final bestial, m-a amuzat cum s-a întors toată povestea şi s-a transformat într-un triller. Acum am de gând să mă apuc de Beelzebub că sunt curioasă şi/ de Ao No Exorcist pentru că mi-a zis Sayu că e ok şi merită văzut.

-Deci ciao..

-Zău?

-Dispari odată. Ştii foarte bine că te urăsc!
-Am plecat..Te ţin eu minte, scorpie!

-Da, da. Te mai aştept pe aici ^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu