Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








sâmbătă, 30 iulie 2011

Free Hugs!!!


Deci, ieri am fost cu free hugs oficial cu Sayu iar când am ajuns în Herăstrău ni s-a alăturat şi Kata împreună cu două colege deale ei. Cum pe Facebook 12.000 de tipi şi tipe s-au lăudat cu prezenţa, ne-am aşteptat să fie măcar 100 dacă nu mai multi. Ne-am plimbat un pic şi am dat de două tipe cu Free Hugs rătăcite pe acolo, apoi am mers mai mult şi am dat de o gaşcă de vreo 30 de pers cu pancarde. Am rămas cu ei tot restul zilei şi ne-am distrat. Lumea se uita la noi gen 'Ce dracu vreţi şi voi? Plecaţi până nu vă iau la bătaie' iar noi ziceam cu zâmbetul pe buze 'Vă mulţumim oricum. O zi bună în continuare!'. Recunosc că au fost şi oameni sweet care erau deschişi la îmbrăţişări, dar ideea e că ne-am distrat şi în ultima jumătate de oră deja începusem să ţipăm la unison 'Free Hugs!!!! Adică îmbrăţişări gratis, mai pe româneşte!'. Am început să mieunăm, să râdem diabolic, să facem poze, să ne înţelegem prea bine şi să ne trăim clipa de prima oară când ne-am văzut. Ideea e că nimeni nu prea a făcut cunoştinţă cu nimeni, ceea ce a fost super, şi mă duc şi mâine cu Dydy, Sabrina şi nu ştiu sigur dacă vine şi Sayu. Well, free hugs for everyone!! Ciao :p.

2 comentarii:

  1. FREE HUGS FOREVĂ!

    Să mai facem din astea beibii! >:D<
    Ne-am distrat şi sper că şi tu te-ai distrat cu Dydy, pupiiicii :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Dapx...ar fi frumos px
    Cu Didy şi Deea am scris istoria..vezi tu în postul următor *smile*.

    RăspundețiȘtergere