Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








miercuri, 19 octombrie 2011

Suflet sau dorinţă?

O steaaa! Dap..trecutul prezentul şi probabil şi viitorul meu are legatură cu cel puţin o stea. De ce o stea? Înainte, când vedeam acea stea, eram doar o fetiţă faşcinată de frumuseţea vieţii şi zâmbeam trăindu-mi clipa. Nu ştiam ce e timpul şi ce urme lasă schimbările făcute de el. Doar zâmbeam.. Apoi am aflat câteva lucruri esenţiale ce le conţine viaţa, m-am uitat la steaua mea mereu acolo pentru mine şi am lăcrimat până mi-au îngheţat lacrimile pe faţă iar hohotele plânsului s-au risipit în tăcerea nopţii. Nu puteam evita adevărul şi faptul că eram devină. Da, oricine face greşeli, dar unii se mai şi opresc din asta pentru a lua o pauză. Acum...mă uit la steaua mea şi mă gândesc în propria melancolie. E sufletul lui sau dorinţa mea? E sufletul lui din cauza dorinţei mele? E doar el? E doar dorinţa mea? E dorinţa mea de a da timpul înapoi? Sau poate e doar...destinul meu reflectat pe cea mai apropiată stea. Ea e steaua mea! Iar eu sunt.. ghinionul sau norocul, iadul sau raiul, fericirea sau suferinţa ta, sau poate sunt doar o frunză căzătoare din pomul vieţii.
Şi plutesc, plutesc uşor
Fără să cad sau să zbor,
Fără să risc şi să cobor;
Sunt doar un om.


Well,
Maly vă urează un..
Bun venit pe Steaua Mea!
Unde viaţa este moartă, iar fericirea este doar un vers.

Un comentariu:

  1. Am râs. Mai nou ai şi o stea. Populară mai eşti fatăăă >>:D<<.

    Eu plâng, tu plângi, mai rău ca la o înmormânatare. Las că lăsăm petrecerile pentru când om fi două babe nebune şi la tinereţe stăm să bocim.
    Să mor că şi eu mă simt [sau mă simţeam] de vină. Îmi vine să urlu de durere. Defapt aseară asta făceam. Dar hai să mai şi râdem, darling. Ne vedem la free hugs, iubireeee >>:D<<.

    RăspundețiȘtergere