Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








sâmbătă, 24 decembrie 2011

A venit iarna!

A venit prima ninsoare! Şi? Nu înţeleg de ce toată lumea vrea să ningă odată când afară e însorit şi e o atmosferă de primăvară. Da, se vede că sunt născută vara, şi ador vara..urăsc să mă gândesc la mocirla aia din Bucureşti după o ninsoare. Lăsând asta, am făcut multe în ultimul timp. Să le luăm cronologic, hmm..nu pot să îmi aduc aminte ce am făcut în ordine cronologică. Am văzut Ao No Eorcist că mi-a adus aminte Sayu de el, m-am apucat să vizionez Clannad căruia îi spun 'Cl...' *laught*, mi-am reinstalat ieri windous-ul de vreo 4-5 ori, l-am personalizat şi l-am făcut super drăguţ şi mov iar acum nu mai merge să-mi instalez Messengerul -îmi apare o eroare stupidă mereu- şi acum 10 minute mi-am downloadat discografia Three Days Grace. După ce aseară am dormit la Sayu şi am auzit toată ziua numai melodii japoneze care după a zecea ascultare mi se păreau o sâcâieală pentru ureche, acum mă simt în rai ascultând muzica mea. M-am încăpăţânat cu Sayu şi am zis să ascultăm tot videoclipul de pe youtube Nian Cat, care durează 3 ore si 40 de min. Am ascultat doar jumătate de oră că ne-am pus să ne uităm la Cl... . Am răcit groaznic *sad* iar decurând trebuie să-mi scot amigdalitele şi polipii. Am terminat volumul 3 din seria Sânge Albastru şi mă apucă groaza când mă gândesc cât o să mai dureze până apare volumul 4 în România. Hmm..cam atâtea s-au întâmplat în mare de când nu am mai scris, şi aa.. A venit vacanţa!!! Nu-mi place să mă gândesc la câte teme am pentru semestrul al doilea aşa că mă afund în melodia ăstora de la Three Days Grace. 'Paaaaaaaaaaiiiiiiiinnnnnnnnn!!!'. Am tulit-o la Cl... ,ciao lume!

Un comentariu: