Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








vineri, 22 octombrie 2010

Casă de piatră!

Neaţa! Ce cuvânt ciudat mi se pare acum 'neaţa', nici nu-mi vine să cred că l-am folosit totuşi atât de des până acum. Aşam deci a venit Malina cu ştirile din viaţa ei, adică eu. Noutaţi sunt multe, iar eu nu ştiu cu care să încep. O să încerc să o iau în oridine cronologică, deşi nu ştiu dacă voi reuşi.

Mi-am luat rochiţa aceea frumoasă şi simpluţă pe care am pus ochii, deşi astăzi nu am luat-o pe mine. M-am trezit azi dimineaţă cu gândul 'Azi e cununia civilă..Ce să fac prima dată? Când a trecut timpul? Parcă ieri mă jucam prin curte..'. Orele au trecut foarte repede, şi deja eram în primărie uitându-mă la sormea şi la soţul ei cum spun 'Da!' şi cum se sărută. Apoi am aruncat cu orez şi le-am ţinut florile în sus. Am făcut nişte poze, am ţinut şi eu buchetul ei cu trandafiri albi o jumătate de oră, timp în care nu am ezitat să-mi fac alte poze. Am ajuns acasă unde sormea se chinuia să-şi scoată orezul din decolteu şi din păr, apoi am venit aici. Mâine e o zii şi mai mare! Mâine e Nijikon-ul, apoi petrecerea şi după concertul..apoi iar mă duc la petrecere. So, rock on!! Aaa, şi casă de piatră Gîtlan Oana (ce ciudat sună), să-mi faci nepoţei de ciocolată..altfel nu te mai cunosc!

Un comentariu:

  1. Casa casa casa de piaaaatraaaa
    Si copiii copii copii de ciocolaaaaata
    Yehe, vezi ca vreau pozeee ;))

    RăspundețiȘtergere