Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








miercuri, 13 octombrie 2010

Dulce!

De obicei sunt destul de pretenţioasă la dulciuri şi la mâncare, şi mereu le mănânc invers, întâi desertul apoi mâncarea. De obicei sunt contra a ceea ce e normal, deci e de aşteptat de la mine una ca asta. Doar că, azi am făcut aproape totul normal deci până şi mâncarea am mâncat-o înaintea desertului. Desertul a fost ceva ce nu am mai mâncat până acum, dar m-a impresionat, iar când am gustat am descoperit că m-am îndrăgostit. Şi nu, nu este doar imaginaţia mea de copil, este ceva ce e pentru copii. Ceva ce nu mă gândeam vreodată că am să gust sau să mănânc, dar uite că am gustat şi m-am îndragostit pe loc. Este vorba de ceva irezistibil, deşi aspectul nu este extraordinar. Este vorba de ceva dulce, dar nu prea dulce cu mult lapte. Bănuiesc că ţi-ai dat seama ce este, sau dacă nu încă te gândeşti cât o să te mai ţin aşa, să aştepti răspunsul. Ei bine, află că acesta este locul meu de joacă, deci mă pot juca cu tine cât vreau şi cum vreau, dar cum sunt o persoană bună la suflet îţi voi zice direct, considerând că m-am jucat destul cu tine. Acel lucru dulce, dulce, dulce de care m-am îndrăgostit, şi pe care îl vezi în fiecare zi la tv în reclamă este...Kinder Chocolate (+milk; -cocoa) deci o adol :x. Iar acum mă pot duce să-mi savurez ultima ciocolăţică pentru că mi-am făcut poftă singură.

Un comentariu:

  1. Te-ai apucat de dulcuri, ah?! =)) Si de jocuri? :>. Eh, ce poti zice?! Tine-o tot asa si indulceste-te :P

    RăspundețiȘtergere