Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








duminică, 19 decembrie 2010

Sânge!

Dap, sânge. Nup, nu sângele acela ce se prelinge dintr-un trup rece pe jos vormând o imagină sadică, ci un sânge simbolic. Nu ştiam că roşcatul este un sângeriu mai şters la fel cum nu ştiam că sângele are culoarea sângeriu. Dar câteva lucruri ştiu sigur..roşul, sângeriul sau cum vreţi să-i spuneţi este o culoare perfectă din punctul meu de vedere, iar pe părul cuiva cu ochii albaştri sau verzi îi accentuează culoarea irisului şi arată perfect deşi perfecţiunea este imperfectă. La fel cum, şi pe capul meu, roşcatul acesta mi se pare a arăta perfect evidenţiându-mi ochii velzi! Sunt o roşcată, blondă în interior, încă împiedicată şi aiurită, aşa că mă mândresc cu asta!

Un comentariu:

  1. Sangeriu, sangeriuu... stii ca rosul este una din culorile mele preferate?!
    Deci te ador pentru scatul pe care-l voi vedea maine in parul tau :X

    RăspundețiȘtergere