Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








miercuri, 3 august 2011

Free Hugs în mall!

Duminică am mers la Free Hugs sesiunea a doua -dacă o pot numi aşa-. După ce am revăzut o parte din lume şi altă lume nouă, am speriat copii ţipând cu Deea şi Sabrina 'Free Hugs!!! Îmbrăţişări gratis, măă! Tot ce e gratis e bun!!', am râs, am cicălit lumea şi am pierdut-o pe Sabrina -dap, chiar am pierdut-o pe acolo-. Am plecat cu Deea şi Didy să scriem istoria. Ne-am urcat în 41, apoi în 25 şi uite aşa am ajuns în faţa mall-ului. Didy şi-a luat o felie de pizza picantă px şi eu i-am dat bani lu Deea să ia ce vrea. De 10 lei a luat două pungi pline de Fornetti de patru sortimente. Ne-am aşezat la masă că nici una nu mâncase de dimineaţă. Am mâncat, fumat şi băut apă apoi ne-am dus în mall cu pancarda Free Hugs *smile*. Se uita lumea la noi foarte ciudat, ziceai că am venit cu cerşitul în mall. Până la urmă am reuşit să culegem cinci hugs-uri ceea ce ne-a mulţumit. Am plecat în Regina Maria, am mai stat ceva pe acolo, am terminat de mancat Fornetti şi ne-am melancolizat cu muzică sad. Ce să mai tot lungesc vorba, a fost o zii pe cinste cu toate cele, funny, nebuneală, distracţie, mâncare, melancolie, supărare...tot ce poţi simţi. Am plecat acasă obosite şi ne-am refugiat în faţa PC-ului să ne împărtăşim dragostea şi online *laught*. Well, aşa s-a terminat Free Hugs campaign. Ciao and xoxo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu