Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








duminică, 21 august 2011

I really start to love you

'Yup' ştiu că sună ciudat..dar cred că o făceam şi înainte dar acum realizez. E frumos să fiu înconjurată numai de persoane ce pretind că ţin la mine, dar parcă tot mai frumos e când cineva îţi zice chiar ceea ce simte, nu doar pretinde. Asta îmi aduce aminte de fostul meu status 'E dulce modul în care mă minţi..dar, tot doare'. Când eşti înconjurat de oameni care îţi amintesc mereu că te iubesc parcă te obişnuieşti cu asta şi un te iubesc în plus e lafel ca precedentul, dar când începi să ţii la cineva îţi doreşti să-ţi zică asta, nu să pretindă doar. Şi a fost un pic dureros când după ce a zis-o am realizat că defapt nici el nu ştie ce vrea sau ce simte. Oricum ar fi, i'm here, just look for me. Şi..traiesc, şi visez, şi mă faşcinează modul în care lumea minte şi ador să mă prostesc până realizez că eu chiar mă distrez făcând asta. Chiar mi-era dor să râd fără să mă pot opri şi să mă simt privită de lume gen 'uite-o şi pe nebuna asta' iar eu să le întorc spatele zicând..Ciao baby!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu