Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








luni, 29 august 2011

Pleacă tu..eu îl caut pe el!

Tu...mi-am dat seama că nu te vroiam niciodată pe tine. Cel ce îşi face intrarea pe melodia 'bad boys' nu mă fascinează atât de tare. Eşti ok, dar eşti tipic..iar eu sunt mult prea complicată ca să mă înţelegi vreodată măcar mai mult ca restul. Modul în care abordezi problemele e mult prea gândit ca să poţi trăi cu adevărat vreodată, nu trebuie să-ţi planifici fiecare bucăţică din viaţa şi cea mai mare parte să o petreci meditând la cai verzi pe pereţi. Eu una sunt mult prea diferită ca să înţeleg stilul asta de viaţa, şi probabil mult prea copilăroasă. Dacă vreodată mă mai vezi atunci, salută-mă..aşa vei obţine un zâmbet inocent care nu o să fie niciodată fals. Cu cât gândeşti mai mult, cu atât pierzi esenţialul în detalii. Melodia ce ţi-o dedic, hmm...păi oricum nu îţi place şi nici nu o să treci pe aici să vezi dar eu o pun aici. Nu înseamnă că ţi se potriveşte, eu doar o dedic!

Veritasaga~Multe


Iar ca postul asta să nu fie încărcat numai de baliverne despre tine, o să tastez ceva şi pentru el. Cu ce să încep? Păi...probabil eşti la fel ca mine. Aşa gândesc, zâmbesc, hotărăsc şi eu, nu prea am probleme de genul 'Vai, ce mă fac dacă iese prost?' dar nici prea indiferentă nu-s. Iubesc să distrez lumea, inclusiv când e prea posomorâtă şi mă înjură în minte 'Auuci..chiar dor înjurăturile alea!' dar asta nu înseamnă că mă las bătută, 'Tot ce nu te omoară, te întăreşte' şi din cauza asta sunt eu aici zâmbind. Mi-a trecut somnul în sfârşit aşa că am să mai spun ceva şi închei. Adol faptul că ador să mă comport ca un copil ce adolă melodia asta px. P.S. îmi place prea mult. Ciao!


Taxi~Jumătatea mea


3 comentarii:

  1. Ding Dong, ce-mi place melodia asta a lu' veritasaga :X
    Ah, tu vesnic complicata [adica speciala, genul de persoana care ascunde mii de stele si de lacrimi] si copilaroasa si echilibrata de tine ;))
    Ma bucur ca te indentifici si tu cu cineva. :) Sper sa fii [cu un i sau cu doi?] inteleasa si fericita. Genul acela de fericire care, la sfarsitul unei zile pline cu lacrimi si zambete, sa te gandesti ca totul e bine :)

    Tu, eterna tu, miss you >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai ştii când fredonam veritasaga prin pauze? px
    Eu..steluţeee! Înţeleasă..hmm, mai înţeleasă de cât mă înţelegi tu nu cred că voi fi. Fericirea aia..o adol!
    Eu, eterna eu. Ce bine suna, dar tot îmi lipsesti!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi amintesc de fredonarile noastre din pauze :)) si si tu imi lipsesti
    si ma flatezi :"> uite, m-ai facut sa rosesc :">

    vai da' ce voce are ala de la taxi =))=))

    RăspundețiȘtergere