Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








miercuri, 4 august 2010

Coşmar

Ştii ce? După un vis frumos vine şi un coşmar. Aşa e şi cu viaţa, când ţi-e lumea mai dragă..atunci îţi pică tavanu' în cap (la figurat vorbind). Deci, să continui povestea.. La poartă era într-adevăr Mădă, dar venise doar pentru că aveam telefonul închis să-mi spună că ea nu mai poate veni la piaţă şi nici nu mai doarme la mine în seara asta. Mi-a picat tavanul, ce nu era deasupra mea, în cap. Am zis bine..ce puteam altceva face? Apoi am plecat la piaţă singurică (mereu am urât să fac asta). Şi..cum salonul este în apropriere, m-am gândit să fac o schimbare pentru că îmi plac schimbările. M-am dus şi m-am tuns (cum ziceau aştia din clasă 'm-am tăiat'), mi-am facut ăghien breton pe-o parte, apoi am tulit-o la Plus. Am ieşit de acolo cu o pungă plină şi o sticlă de 5 l în mână (încă mă mai doare spatele). Când am ajuns acasă am udat florile, inclusiv pe cele din casă de care uitasem ieri. Iar acum nu ştiu sigur ce voi face în seara asta, să sperăm că nu o să ma plictisesc...aşa rău.

4 comentarii:

  1. uuuu bretoon :X stima mandoua ce bine iti sta 8->
    asaaa... prima afirmatie este compelt corecta... mi-era putin dor de purul adevar ce te inconjoara...
    nu iti face griji, dupa ce cade tavanul in cap, va fii construit altul, tocmai pentru a te face fericita... este un simlu sir... cade - se ridica. :-?? ;p

    RăspundețiȘtergere
  2. Poi, în cazul ăsta mai bine nu se ridică..ca să nu mai cadă.

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm... pai daca nu se ridica tavanul te ploua cand trebuia sa stai la caldurica :-??

    RăspundețiȘtergere
  4. Ehh..lasă că s-a ridicat până la urmă.

    RăspundețiȘtergere