Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








joi, 5 august 2010

O altă leapşă nevinovată..

Am luat-o de pe blogu' lu Metal că mi s-a părut interesantă..

Nume: Marina..

Vreau să devin: Nimic interesant
Îmi plac[e]: 
Să fac poze, să pierd vremea, să tastez..
Nu îmi plac[e]: 
Tâmpiţii şi maneliştii
Cuvântul meu preferat este: 
Nu-mi pasă (chiar dacă uneori nu e aşa)
Azi am făcut: 
Curăţenie şi am dormit
M-am plictisit de: 
Telefonul meu
Sunt: 
Doar eu
Am nevoie de: 
Atenţie, multă atenţie..
În curând voi: 
Dansa cu câinele
Dacă va fi fată, primul meu copil se va numi: 
Anastasia
Dacă va fi băiat, primul meu copil se va numi: 
Vlad
O trupă: 
Simple Plan
O melodie: 
Escapism
Eu spun copac, tu spui: 
Ce?
Site-ul preferat: 
Blogul meu..
Cel mai scârbos lucru: 
Părul în mâncare şi voma
Cel mai drăguţ lucru: 
Un cuţu pufos şi mic..
Stilul pe care îl adopţi: 
Ce-mi place
Dulciuri: 
Ciocolata, normal..
Ceva de băut:
Pepsi
Dependenţe: 
Muzica
Ce reacţie ţi-a provocat HSM?: 
Nu am reuşit să-l vizionez până la capat (mi s-a făcut rău)

2 comentarii:

  1. Hmm... =)) Am ras o gramada la ce ai scris la Hsm... :p
    bv :-bd

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru alta leapsa ^^
    Si eu ador numele de Anastasia si detest aceleasi lucruri ca si tine ^^
    Am mentionat cumva ca ador catelusii? Nu, o fac acum ^^

    RăspundețiȘtergere