Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








marți, 3 august 2010

Psihoza maniaco-depresivă

Ok..ştiu că am zis că mă duc la tv, dar budinca de pe masă îmi facea cu ochiul (app, am facut-o cu lapte praf). M-am pus eu în faţa pc-ului cu castronelu' în mână şi numai ce aud că primeşte Mădă mesaj. Eram sigură că pentru un mesaj se va trezi, dar când îi ziceam eu ceva zicea să o las să doarmă că îi e somn. Apoi s-a trezit şi a început să se sms-uiească cu el şi să îmi spună mie cât de iresponsabil a putut fi şi îmi cerea sfaturi să-i dictez ca ea să îi trimită mesaj. Parcă eram eu devină că nu a avut el ce face şi a mers cu 120/h în curba şi a intrat cu maşina în şanţ apoi într-un copac. E bine că după ce a ajuns acasă i-a zis lu Mădă că se culcă şi nu a mai dat mesaje. Am început să cânt cu ea tot felu de melodii şi să citim o carte despre medicina internă pe care o luasem de la mama (app, mama e asistentă) şi râdeam cu ea de cuvintele de acolo, apoi ne uitam la o depresie şi spuneam că deaia are maicăsa. Am început să caracterizăm fiecare gest pe care îl face maicăsa şi să căutam prin carte :)). Oh...şi pe acolo am gasit un cuvânt care ni se părea ciudat, dar şi amuzant 'maniacal'. Totul a decurs bine până la urmă. Deci, să sperăm că nu o să înceapă iar..

Un comentariu:

  1. =))
    ma bucur ca e de bine.. si imi pare rau pt el, ca a facut accident. Si mi-ai facut pofta de budinca :X
    am si eu carti de medicina acasa :x :))

    RăspundețiȘtergere