Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








duminică, 5 septembrie 2010

Leapşă

Well, am văzut leapşa la Ada şi cum nu am mai facut o leapşă de mult m-am gândit să o fur şi să-i zic :)). Aşa că..spor la citit.

                                     

                                       General


Nume : Marina! 
Poreclă : Malina, Lăţuşca..cele mai frecvente în momentul de faţă :d
Data naşterii : 25 Iulie.
Locul naşterii : Bucuresti.
Locaţia curentă : Bucureşti.
Culoarea ochilor : Velzi!! :x
Culoarea părului : Şaten cu şuviţe blonde şi şaten deschis. Ahh şi cu noanţă de verde! Am facut şi eu ceva vara asta 
:d
Înălţime : 1,65-1,67..

Greutate : Mă crezi că habar n-am? Ultima oară când m-am cântărit era prin clasa a 4a şi nu-mi mai aduc aminte cât aveam.
Piercinguri : Dap! Doal unul..
Tatuaje : Nup :p
Vehicul : Nu am 18 ani, deci practic nu e al meu.. 
:d



Fraza cu care tâmpeşti pe toată lumea : 'Nu-mi pasă!', 'Scuipă tot!', 'Cine, ce, unde, cum, ăăă?' 'Floşc!'


 
                                       Preferate




Mâncare : Ceva dulce!
Pub / Disc / Restaurant : 0.
Bomboane : Acadele! Ce-aş mai vrea una deaia clasică şi lotundă acum!
Număr : 6

Culoare : Gri, mov, verde, roşu..Cred că aproape toate 'pentru că viaţa este colorată'
Animal : Cuţii :x
Băutură : Pepsi!
Parte a corpului la sexul opus : Părul şi ochii..

Parfum : Rose sau Juicy couture!
TV Show : American Idol
Album muzical : Nothing!
Film : Forget me not!
Actor / Actriţă : Nici unu/una

                                       Asta sau aia?

Pepsi sau Cola : Pepsi!
McDonalds sau BurgerKing : McDonalds
Ciocolată sau vanilie : Ciocolată!
Ciocolată caldă sau cafea : Ciocolată caldă
Kiss sau hug : Kiss (sunt pupăcioasă rău)

Câine sau pisică : Căţeluş! Because pişicuţă=alergie şi alergie=probleme!
Rap sau punk : Punk !
Vară sau iarnă : Vară
:x
Comedii sau filme de groază : Filme de groază or Horror! Tot una, dar horror sună mai bine..

Iubire sau bani : Iubire..şi bani

                                       YOUR…



Oră de culcare : 3-4 a.m.
Amintirea de care îţi este cel mai dor : Păi, eram la Maria şi eram singure şi muzica era la max şi ea facea sandwich-uri şi eu ţopăiam prin toată casa cântând.. Totul se petrecea la ora 3 a.m. cred.
Cea mai bună trăsătură fizică : Pătrăţele, pătrăţele! :))
Primul gând când te trezeşti : 'Ce-am zis ieri că fac azi? Ăăă stai, parcă visasem ceva?

Cei mai buni prieteni : Nimeni..înainte era Mădă, acum există doar prieteni.
Slăbiciune : Pun la suflet tot!
Temeri :  De singurătate? 
Cea mai lungă relaţie : Nu mai ţin minte, parcă 2-3 ani :D

                                         Ai…



Înşelat partenerul : Nu.
Fost bătut : Nup
Bătut pe cineva : Dap..şi încă cum.
Furat din magazin : No!

Fost mort de slab : Nu.
Sărutat pe cineva de sex opus : Poate invers :p
Fost părăsit în ultimul timp : Da, adică nu..adică poate. La ce te referi? :-?

                                       

                                        La un băiat / o fată




Culoarea preferată la ochi : Albastrii, negri sau verzi!
Culoarea preferată la păr : Nimic exagerat, de preferinţă brunet.
Scurt sau lung : Scurt!
Înălţime : Mai înalt.

Stil : Goth or punk
Aspect sau personalitate : Amândouă..
Sexy sau drăguţ / ă : Drăguţ :D
Musculos sau foarte slab : Pătrăţele, pătrăţele, again!

                                        

                                La întâmplare



Ce ţară vrei să vizitezi? China
Cum vrei să mori? Oricum, numai să nu mă doară
Ai fost la mall în ultimul timp? Dap
Te înţelegi cu părinţii? Nu..Niciodată!

Înnebunit după sănătate? Nu.
Te găseşti atractiv/ă? Poate..
Crezi în tine? Dap, dacă nu în mine..atunci în cine?
Vrei la facultate? Normal

Bei? ... BrB!
Te speli zilnic? Ce întrebare e asta? Normal!
Crezi în dragoste? De care? Aaa, chestia aia după care moare toată lumea? Probabil.. 
Cânţi? Când sunt singură acasă şi am chef de karaoke

Vrei să te căsătoreşti? Acum nu.
Vrei copii? Mda, în viitorul destul de îndepărtat. 
Vârsta la care vrei să-ţi pierzi virginitatea : Floşc!

2 comentarii:

  1. heyyyy chestia cu patratele e a mea :x :))
    esti super bestiala femeie:-bd

    RăspundețiȘtergere
  2. E a ta? Scuze atunci, dar eu mă gândeam la cu totul altceva când scriam :D..
    Dacă zici tu, deşi nu prea cred.

    RăspundețiȘtergere