Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








duminică, 26 septembrie 2010

Pentru că nu meriţi..

De ce nu meriţi? Pentru că nimic ce face parte din viaţă nu e corect, şi dacă nimic şi nimeni nu e corect atunci nu merită nimic din lume să-mi bat capul cu tine. Pentru că tu eşti acea picătură de sânge ce-mi trebuia să îmi umplu paharul...Ce pahar? Cel pe care mi l-ai dăruit şi mi l-ai pus în loc de inimă când te-am cunoscut, ca apoi să-l umpli şi să nu-ţi pese că eu voi face infarct lângă tine. Pentru că...uite, doar ştiu că nu-ţi pasă şi că nu vei trece niciodată pe aici. Nu te interesează atât de tare cine sunt eu. Poate odată te-a interesat, însă soarele trebuie să şi apună, şi să lase în urmă, doar o pată de culoare în amintiri...dar una dureroasă. Deci, dacă vei ajunge vreodată pe aici, măcar dintr-o prostie să ştii că eu încă trăiesc în trecut, şi chiar dacă nu vezi, mi-e chiar îmi e dor de acele zile care nu o să se mai întoarcă niciodată şi totuşi dacă o să se întoarcă, nu voi schimba nimic pentru că nu eu am greşit, ci tu. Da, da TU! Tu, acel ceva ce încă îmi strică serile. Dar totuşi încă îmi pasă, chiar dacă nu vreau, nu vreau să mai aud de tine nici măcar odată în viaţa mea. M-ai distrus, nu ţi-e de ajuns? Dar totuşi încă sunt forţată să te văd în fiecare zi a vieţii mele (excluzând zilele de relaxare), şi fară să vreau te observ orice aş face.. Aşa că, te implor..nu-mi distruge şi nopţile sau visele frumoase şi tâmpite cu floricele! Pa! Oricum nu o să înţelegi niciodată ce semnificaţie are pentru mine acest cuvând..

Un comentariu:

  1. Malina... Nu stiu ce sa zic... Nu ma loveste ispiratia... e ciudat... e un idiot... si un egoist... cel mai mare de pe acest pamant... si... tu... esti... hmmm.... nu stiu ce sa zic... da, soarele trebuie sa si apuna... dar apoi trebuie sa rasara... si o sa fie asa... mai devreme sau mai tarziu... trecutul tot trecut e... si va ramanae acolo si mereu il vei dorii inapoi...

    RăspundețiȘtergere