Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








miercuri, 15 septembrie 2010

Şcoală..

Şcoală...mda, probabil un nou capitol pentru unii, însă pentru mine scoala a rămas tot acel ceva care îmi ţine ziua ocupată şi mă obligă mă trezesc dimineaţa ca apoi când ajung acasă să mi se adreseze o întrebare, care până la urmă a ajuns să mi se facă greaţă când o aud, de vreo 7-8 ori pe zi. 'Ce ai făcut la şcoală?' dah, cred că ştiţi cu toţii întrebarea asta veşnică care, pe mine cel puţin, mă sâcâie la culme. Şi din cauză că, ieri, după ce am auzit-o de vreo 6 ori de la aceeaşi persoană, am explodat la propriu şi am început să ţip zicândi-i să mă lase dracului odată în pace şi am plecat de acolo, am primit o 'pedeapsă'. Sinceră să fiu, eu nu am cunoscut cuvântul pedeapsă în adevăratul lui sens şi nici nu o să o fac prea curând. De obicei cea mai mare pedeapsa a mea a durat maxim 5 ore, dar asta a fost dură şi a durat de ieri până acum. Fără calculator, fără muzică, fără ieşeală şi fără tv..am ratat ceva? Nu..Deci singurul lucru pe care îl puteam face era să mă joc cu Pufarina şi să mă uit pe pereţi. Şi totuşi azi după scoală am trecut pe la Adeea că are piciorul in ghips şi i-am minţit pe ai mei că am ieşit mai târziu. Nu puteam să stau aşa fără să fac nimic ştiind că ea stă acolo în casă cu piciorul în sus, iar eu îmi văd de pedeapsa mea. Adică să fim serioşi, până acum nimănui nu i-a păsat de mine şi făceam ce vroiam şi fără voia lor, iar acum când cineva are nevoie de mine sunt ascultătoare? Ehh, până la urmă a ieşit bine şi aştept să poată ieşi Adeea pe afară cât mai curând.  Deci, înşănătoşire grabnică Adeea..şi vezi că nu scapi de mine aşa uşor! Şi cu voi, nu ştiu când o să mai am timp de scris pe aici deci..pe cât mai curând se poate. Ciao!

3 comentarii:

  1. Heey, tu! Ce mai faci răţuşco? Văd că monotonia rutinei 'şcoală-casă-şcoală' deja a început să te plictisească. Îmi pare rău c-ai fost 'pedepsită', dah n-am ce să-ţi fac, ţie-ţi sare muştaru' uşor şi eşti destul de greu de înţeles (d'aia te iubesc yo pe tine!). Şi-mi pare rău şi pentru Adeea că şi-a rupt piciorul. Sper să fie bine cât mai curând şi să vă distraţi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey! Acum pe acasă. Dap, mă cam plictiseşte. Nu-mi sare muştarul aşa de uşor, dar mă enervează la culme când cineva îmi adresează o întrebare de mai multe ori. Să sperăm că îşi revine repede...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh, nu-ti face rgiji, toata lumea e asa :)) Sau cel putin si eu sunt asa. Deh, parintii pot fii enervanti rau de tot, dar trece pana la urma si chiar daca nu trece, "rasare" altceva :))
    SI mie pare rau pt adeea dar ma buc ca nu o doare asa tare si nici la scl nu se duce :D

    RăspundețiȘtergere