Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








joi, 2 septembrie 2010

Timpul este prea preţios



Ok..ştiu ce gândeşti. Timpul chiar este prea preţios pentru a ţi-l ocupa cu mine. Eu chiar nu însemn nimic pentru nimeni, şi asta nu cred că se va schimba. Eu sunt doar ceva de care te-ai putea folosi sau cu care ţi-ai putea umple timpul. Dar uite că şi 'fata inofensivă' se satură odată şi-o dată de viaţa asta. Chiar am înţeles ideea, nu mă vrei prin preajma ta. Nu vreau să crezi că sunt prea laşă pentru că nu ţi-am zis toate astea în faţă, dar pur şi simplu nu vreau să ne certăm la nesfârşit găsind motive care mai decare mai întemeiate. Am preferat să spun doar un 'pa'. Nu vroiam să mă acuzi în continuare de nepăsarea mea de care am dat dovadă doar din cauză că 'sunt ocupată cu gloata de prieteni' şi am uitat că 'şi tu faci parte din ea'. Sinceră să fiu aş prefera doar o prietenă cu care să fiu 'ocupată' dar încă nu cred că există acea persoană care să fie diferită de restul. Şi din cauza asta mă mulţumesc cu 'gloata de prieteni' nepăsători..doar ca să-mi ocup timpul din moment ce în casă fac depresii. Eu doar o las baltă, te las să crezi ce vrei...şi aş prefera să nu dai nici o mâzgălitură la postarea asta. Sau mai bine, să nu te mai osteneşti să mai dai nici o mâzgălitură pe blog..nu vreau să-ţi iau din timpul preţios. Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu