Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








miercuri, 23 martie 2011

Apus...seara..noapte..moarte

Nu stiu ce dracu v-a apucat pe toti acum. Stiu ca ma urati dar luati-o si voi mai incet sa nu va suprasolicitati. Chiar nu inteleg. Si tu? Te credeam ok, ziceam ca nu conteaza daca e o pasa mai proasta, trecem si peste asta si ne traim viata in continuare dar defapt mi-am dat seama ca vrei sa ti-o continui fara mine si pana acum tot ce ai facut a fost de fatada sa creada lumea ca esti buna. Uite ca tot ce ai facut m-a distrus mai mult, m-a pus intr-o lumina proasta, pe cand tu esti centrul universului. Un centru dragalas si bun care incearca sa se fereasca de o scorbie -adica eu-. Pur si simplu daca vrei sa faci ceva doar fa-o, nu te mai preface ca-ti pasa atata timp cat tu nu vezi nici ce se intampla in jurul tau. Nu te mai preface ca nu vroiai sa se intample asta, nu te mai interesa de mine. Daca m-ai lasat balta, nu ma mai intreba daca m-am suparat, nu face decat sa-mi adanceasca rana. Uraste-ma si gata, desi nu stiu ce ti-am facut, lasa-ma pe mine sa par scorpia in timp ce tu iti traiesti viata roz -scarbos de roz-. Si da, mai scuteste-ma ca deja mi-e greu sa uit tot, inclusiv interiorul acelei masini cu becul stalpului intrandu-mi in ochi, nu vreau sa mai trebuiasca sa uit si comportamentul tau ipocrit de dupa ce m-ai lasat balta. Adio raza de soare, welcome intuneric si cer innorat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu