Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








marți, 22 martie 2011

Frumos ceru' asta albastru nu?

Neata lume! Ce faceti? In timp ce eu sunt o scorpie, dar imi traiesc viata bucurandu-ma de ea voi va chinuiti sa -scuze de expresie- mi-o beliti. De ce ma? En fin, nu-mi pasa de ce treaba aveti voi, dar faza e ca eu vreau sa ma distrez...PARTY!!! Vadca sunteti prea preocupati de planurile voastre diabolice de a ma manca cu tot cu roscatimea mea blonda, asa ca va las dragii mei draci dragi. Azi, ca sa va dau si raportu sa nu va mai chinuiti sa ma urmariti degeaba in loc sa faceti alte planuri, am fost in parc cu Puffy -cel putin ea nu e in stadiul vostru de reproducere a ideilor- si dupa am mers pe dig, pana aproape de insulita cu castile in urechi la un radio de prost gust pe care il tot cautam. Am fost la magazin, am luat o sticla de apa plata -nu zic numele ca sa nu fac relama, dar daca va intereseaza asa tare cautati-ma- si un corn cu ciocolata, m-am dus in parc si am devorat chestiile apoi am mers in casa de unde scriu si nu am mai iesit de atunci sa va usurez munca de a spiona. Banuiesc ca e foarte greu...mai ales pe canicula asta, mi-e mila de voi. Da, da... sa lasam 'lacrimogeala acuta' ca nu face bine tenului. Deci, azi a fost soare afara si frumos.. tipi cu cuti in parc erau destui, caini maidanezi nici nu se pune problema, sunt mai rau ca un scaiete -scapi de el si dai de altu dupa colt-. Si am trait fericiti pana la adanci nebatraneti. Ciao bambino :))!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu