Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








joi, 10 martie 2011

I'm sick

Cum vremea nu vrea sa-mi faca pe plac deloc, exceptand oprirea ninsorii, am racit. Nu suport acest sentiment enervant. Am nasul infundat, stranut, ma dor toate inclusiv capul si credk mi-am facut o vanataie -nu ma intrebati cum-.. Well, e si o parte buna aici..nu sunt singura care e racita, de fapt jumatate din clasa este racita si inca ceva, azi nu am fost la scoala, dar maine trebuie sa ma duc ca dam testul ala stresant la algebra :-&. V-am zis cat de mult urasc matematica? Daca nu aflati acum.

Asam deci vesti noi. M-am chinuit ieri timp de 5 min sa ma hotarasc ce animalut sa-mi cumpar, un papagal sau un hamster tigrat. Am ales papagalul in cele din urma si mi-am adus aminte de Paulo, apoi a trebuit sa ma chinui sa ma gandesc alte 5 min ce nume sa-i dau...Dixie si sa fie fata (desi nu vreau fata, dar imi place numele asta), Tazy sau Paulo. Well ultimele 5 min s-au marit si nu m-am hotarat inca, poate ma ajutati voi cu o sugestie sau alte nume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu