Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








joi, 9 iunie 2011

Heya..love ya!

Poi..azi ne-am întâlnit jumătate de clasă la colţul scolii -chiar dacă nu facem ore până marţi- să mergem până în carrefour să luăm chestii pentru o petrecere surpriză adresată dirigăi de sfârşit de an şi de ziua ei. Şi cum stăteam noi acolo ca boschetarii cei mai stilaţi, apar şi ultimele două persoane ce se lăsau aşteptate că deh...cine întârzie este mai observat decât cine ajunge primul. Am tulit-o acolo, am luat tot ce ne trebuia pentru petrecere, am râs şi am dat porecle apoi am mers în Bam Boo -magazin- şi am luat pahare de şampanie, felicitare şi farduri. Tokio-chan mi-a declarat solemn împreună cu Kuro-chan că îl enervez, iar Madam Red îi declara lui Greel că o să fie by. Am ţinut în braţe, am zis 'Te ubeck's ', am pupăcit lumea şi am enervat-o cu porecle inspirate de la tricouri, gen 'Tokio-chan' px. Am ascultat muzică şi am facut lumea să mă înjure. Frumoasă viaţă no?
Mâine o să mă trezesc iarăşi devreme să mă apuc cu colegii de decorat casa dirigintei. O să fie amuzant rău să îţi freci baloanele de cap şi să le lipeşti de perete *smile*. Aşa căă...mă pun să mă uit la Death Note că mai am câteva episoade pe care mi-a fost lene să le vizualizez. Ciao Tokio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu