Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








miercuri, 1 iunie 2011

Mă ştiai?

Tocmai ce ascultam melodia şi mi-am amintit.. Mă ştiai? Posibil să da. Mă auzeai? Cu siguranţă nu! Erai mult prea preocupată de lumea din jurul tău, de el, sau poate de nimic. Ţi-a păsat vreodată în viaţă de ceva? Dacă da, atunci cu siguranţă e vorba doar de un animal. Ai putea fi mai preocupată de orice altceva decât ceea ce trebuie. Aşa că mă întrebam..cum aş putea avea încredere în ceva ce deja m-a lăsat baltă odată? Cum aş putea regreta ceva ce urmează să fac? Cum aş putea să uit? Sunt ca un fir de iarbă rupt, m-am uscat, nu mă mai poţi repara. Cum pot trăi cu gândul că poate chiar ai realizat şi îţi pare rău? Nehotărâtă şi posomorâtă, cred că aş trăi mai bine aşa cum sunt acum.

Evanescence Everybody's Fool




Şi poate că aşa eşti..
Dar nici eu nu te mai cunosc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu