Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








miercuri, 8 iunie 2011

Leapşă!

Gâsculiţa, fată deşteaptă, mi-a bagat o leapşă pe gât -noroc că e micuţă- aşa că mă apuc să o fac. Se duce mai departe pe capul Adei, iar pentru cine vrea s-o fure...vă avertizez că nu sunt camere de luat vederi pe aici!


1. Oraşul în care aş vrea să trăiesc.

Poi unul micuţ şi drăguţ cu ieşire la mare gen Montevideo din America de Sud...











2. Ceva buuun
Poi, pooii..stai aşa. Heidi Dark Chili e superbă -adol chestiile picante şi chestiile dulci- px.







3. Florile mele preferate

Trandafirii roşii px.







4. Rochia de mireasă pe care mi-aş dori să o port
Nu m-am gândit încă la asta, deşi văzusem unele draguţe..gen.

2 comentarii:

  1. Mă bucur că nu te-ai înecat sau ceva cu leapşa asta. Ar fi fost păcat.

    Oraşul ăla sună interesant. Dacă te muţi n-am să uit să te vizit. Iară chocholata aia e...whaaa =P~

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-am înecat că era micuţă, prea micuţă.
    LoLgic că sună interesant şi că nu mă mut. Ciocolata aia..vleau px.

    RăspundețiȘtergere