Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








joi, 20 ianuarie 2011

The Exorcism Of Emily Rose



Din plictiseala mea absolută, am început să mă uit în ultimul timp din ce în ce mai mult la filme şi nu orice filme ci..horror. Am găsit lista unui tip cu 134 de filme şi, după ce am bifat ce am vizionat, m-am apucat de căutat filme. Norocul meu este că durează maxim 10 minute să-mi downloadez un film, astfel mă uitam şi la câte 3-4 filme pe zi. Ieri am apucat să văd doar unul că m-am lălăit până să mă hotărăsc şi ăsta se numea The Exorcism Of Emily Rose. Cu siguranţă aţi auzit măcar de numele ăsta dacă nu aţi văzut clipurile de pe youtube. Nu a fost chiar ceea ce mă aşteptam să văd, dar a fost interesant. M-a amuzat -pt că pe mine trebuie să mă amuze de obicei măcar o chestie în filmele horror- când au început demoni să se prezinte cu acceaşi replică 'Eu sunt...'. Mi-i imaginam pe un podium prezentându-şi răutatea în fustiţe mini roz. Hmm.. nu mi-a plăcut finalul, mi-a plăcut faza cu lănţişorul de aur, mi-a plăcut alegerea tipei şi iarăşi un lucru care m-a amuzat a fost The End-ul în care zicea că mormântul tipei a devenit un loc de pelerinaj. Îmi imaginam cum se îmbătau şi mâncau mici oamenii pe acolo în timp ce alţii stateau într-un foişor şi se 'lingeau' -vorba lu bunicămea-. Restul o să vedeţi dacă vă uita-ţi la trailer pe youtube. Ciao!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu