Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








luni, 17 ianuarie 2011

Melodie!

Hmm...vroiam să fac o postare cu o melodie care îmi place, dar nu îmi vine în minte nici una aşa că o să vă arăt melodia pe care o ascult acum şi, dacă mai găsesc ceva drăguţ o să mai comentez şi pe tema respectivelor mel. Well, sper că aţi înţeles ceva, deci spor la auzi -şi citit-!

Avril Lavigne ~ What the hell

O melodie destul de nouă şi drăguţă..

True Colors

Am dat peste ea acum 5 minute, am ascultat-o mai bine şi m-am gândit să o postez aici.

Simple Plan ~ Save You

Vară, soare, râsete, nopţi pierdute, visatul cu ochii deschişi...melodia asta îmi aduce toate amintirile în prezent. px

Avril Lavigne ~ When you're gone

Cei care urăsc rock-ul tot adoră melodia asta, iar celor care nu le pasă sigur au auzit de ea. E imposibil să nu o ştii...până şi doamna de Franceză o ştie.

Avril Lavigne ~ Skater Boy

Whaii câte zile din verile mele mi le-am pierdut ascultând melodia asta şi trecând pe lângă skateri...multe. Şi nu regret asta, era sweet şi mai era prezentă şi febra râsului pe acolo! Mai ştii?

Ok, mi-am adus destul aminte de trecutul meu formidabil aşa că mă duc să caut pe cineva cu care să o tulesc afară. E cald!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu