Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








luni, 24 ianuarie 2011

O floare..ofilita

Dupa cum va dati seama, sunt pe laptop si mi-e lene sa ma ridic din pat si sa dau drumu la calculator.

Azi sunt...nehotarata. Nu stiu ce vreau, ce cred, de ce cred, ce sa fac, ce sa aud si ce nu. Sunt intr-o parte a mintii mele in care nu am mai fost, nu am mai trecut pe aici si ma simt ca intr-o casa parasita ce asteapta sa fie locuita de cineva. Numai ca nu vreau sa ma stabilesc aici.. Nu imi place cum este sa fii asa de nehotarat. Totul a fost pe dos azi, ba vorbeam si eram happy, ba desenam sange si alte chestii. Nu  prea pot sa-mi dau seama daca vreau sa ma 'razbun' sau vreau sa o las balta si sa o iau de la inceput. Nu sunt convinsa ca asta au vazut-o si cei din jur sau doar eu am simtit lupta din interiorul meu. 

Azi a adus o colega chestie deaia de sufli in gaurica si ies balonase de sapun. Am facut balonase toata ziua..era distractiv, desi cateodata imi ziceam si eu in minte 'chiar ca ce copil sunt'. Dar totusi m-am simtit ca o fetita in lumea ei de vis, cum zicea o colega 'Daca as fi putut mi-as fi facut o lume de balonase', si eu dar una in care balonasele sa nu se sparga niciodata, una in care sa nu existe timp si sa fiu doar eu singura si balonasele, eventual si un cutzu. Hmm, si am stresat lumea cu balonasele si i-am facut baie cartii de franceze (cel putin nu era a mea), si astia din clasa ziceau sa suflu inspre ei sa faca concurs cu cine mananca cele mai multe baloane de sapun. Erau ciudati si amuzanti. Am facut si pe avocata Adei la procesul imaginar. A fost penal. Judecatorul obiecta, tot el raspundea si dadea cu penarul pe post de ciocan in banca si in capul nostru, dar pana la urma l-am dat in judecata pentru vatamare corporala si tunsoare de puscarias.. Apoi am ras o ora intreaga. Adica am inceput ora bine, cu ras si fara profa. Si totusi a venit si partea in care noi ne imbracam si o tuleam acasa, si..din fericire, nu am primit nici macar un bulgare in mecla, ceea ce m-a mirat. Doamne daca o tin asa -adik fara bulgari- toata saptamana asta o sa...nu stiu ce o sa fac, o sa fiu happy. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu