Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








joi, 6 ianuarie 2011

2011

Mda, a venit şi anu ăsta dar eu tot lafel ca revelionul trecut am rămas, cu două mici excepţii. Hmm.. ce excepţii? Poi nu mai sunt aşa happy ca atunci şi nu mai sunt 'blonă', acum sunt 'roşcato-blondă'... frumos, no? 

Ca de obicei mi-am întrecut recordul cu o oră, adică am stat treaza până la 9 dimineaţa, şi m-am plictisit gândindu-mă la chestii nemuritoare cum ar fi trecerea timpului, prostia unora, plictiseala mea, melodii interesante şi alte chestii de genu la fel de neinteresante. La 00:00 m-am apucat să dau cu petarde, o activitate la fel de penibilă ca toate celelalte pe care le-am facut, apoi am plimbat degetele pe tastatură uimită de plictiseala şi de senzaţia de normal pe care am avut-o.

Lenea m-a prins din urmă şi deabea acum mi-am comandat şi eu Sânge Albastru -cartea- de Melissa de la Cruz. Ciudat nume, pe cand cartea mi s-a parut destul de cool. Hmm..am mai citit eu şi alte cărţi pe subiectul 'Vârcolaci şi Vampiri' deşi nu cred că sunt genul meu -în afara fantomelor px px- pentru că îmi dau un aer de copii încrezuţi cei care le citesc de obicei (excepţie Ada, ofc). Şi uite aşa s-a scurs şi viaţa mea şi am ajuns iar aici, în colţişorul meu de imaginaţie unde îmi pierd vremea din ce în ce mai puţin în ultima vreme. P.S. Ada, nu contează dacă în blog bate vântul numai din cauză că nu trec eu pe aici, pt că până şi în mintea mea bate vântul câteodată. Şi ştiu că oricum blogul ăsta nu e tocmai creat ca să fie popular şi să-l citească cât mai multă lume, e doar colţisorul fermecat de care nu ştiu mulţi. 

3 comentarii:

  1. Colţişor fermecat, eh?
    Minamy, eh?
    Ce dracu' caut eu p'aci...?! -_____"

    Deci, azi ne-am văzut şi totuşi deja mi-e dor de tine. Glumesc, ofc.
    Îmipare bine că eşti roşcată, că eşti plictisită şi că ai văzut Kuroshitsuji cu Mădă şi nu cu mine, dar whatevăr.
    Cât despre sâânge, genială idea :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. E buna cartea "sange albastru" ?? Mi-am comandat-o si eu de pe librarie.net si sunt curioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaai, sunt exceptiaaa :X:X:X:X
    Ce dulce :X
    te iubesc pentru asta :))

    Mdeah, pai revelioanele sunt revelioane, revelionandule cu revelionitate. Si imi pare rau pentru asta.

    D'abea astept sa-ti iei sange albastru :))

    Vaaai, sunt exceptia :X

    Vaaaai, fac pe increzuta acum :))

    Vaaaai, lasa ca vantul e un lucru bun cateodata. Linisteste si calmeaza, racoreste si umple de o gramada de suspans filmele :))

    Luuuuv you. Bye.

    Aaaaa, and welcome back >:D<

    RăspundețiȘtergere