Well, Have Fun...!




«Hai să ne trăim clipa,
Să nu mai ştim de nimica!»








miercuri, 26 ianuarie 2011

Let Me In


Cum tot e iarna am inceput sa ma uit la filme cu acelasi anotimp. Aseara m-am mai uitat la un film cu vampiri dragut care se presupune ca ar trebui sa fie horror. Nu m-a speriat nici cat negru sub unghie. Nu e genul care sa te infioare daca te uiti la el in miezul noptii -cum am facut eu- . E mai degraba o poveste interesanta cu un final sangeros si happy. In rolul principal sunt doi copii, vampirita si un baiat care se indrgostesc. Ma amuzat cand fata a atacat prima oara in capul omului, ziceai ca e o maimutica ce vrea afectiune ca apoi sa iti suceasca gatu. Hmm, mi-a placut in general..dar nu chiar ce ma asteptam de la un film cu vampiri, prea dulce. Si nu, Ada, nu e ca True Blood px. Pun traileru pe aici sa va dati cu parerea. Vizionare placuta!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu